catcatch

Feel good? Feel better with me!!! :)

Självinsikt/självirritation

på 3 februari, 2013

Ibland

irriterar sig folk på mig.

Jag förstår dem.

Jag är…

intensiv.

Ibland stör de sig på mig,

inte för att jag är jobbig,

utan för att jag är GLAD, modig och rolig.

Då stör de sig för att de ÖNSKAR de var mer som jag….

Avundsjukan.

JAG anser att om vi la ner lika mycket tid och energi på att välja GLÄDJE

istället för att vara avundsjuka, skulle vi vara sååååå…

LYCKLIGA.

🙂

Å ibland, inte så ofta,

men ibland,

Irriterar jag mig på någon,

riktigt mycket,

och då tar jag mig en funderare på VARFÖR jag stör mig så….

Oftast är svaret att den är så himla lik-

MIG.

ALLA människor LÄR mig någonting.

En del hur jag VILL vara,

en del hur jag INTE vill vara….

🙂

Kommentera

