catcatch

Feel good? Feel better with me!!! :)

RESPEKT!!!

på 27 juni, 2012

Jag hade en gång en vän.

Hon heter Sussie.

Hon var en bitch.

En riktig bitch.

Hon sa det själv.

Å VET ni, när människor har SJÄLVINSIKT- det är bland det cooolaste jag vet!!!

Jag anser nämligen att vi ALLA har våra fel och brister.

 

Men att erkänna dem- det krävs MOD, och MOD är det dåligt om bland människor.

De som har självinsikt- de RESPEKTERAR jag!!

 

Jag har en annan vän.

Hon är helt ärlig när hon är på Pickalurven.

Det GILLAR jag.

De flesta är aldrig ärliga.

Nyktra, fulla eller på droger.

Och när jag gör statusuppdateringar på Facebook- då är de   n ä  s  t  a  n  alltid POSITIVA.

ALLTID ärliga.

Och alltid är de jobbiga, dryga och föööör mycket.

För de är JAG.

 

Å då sa hon sist:

”Att när du skriver om alla dina middagsgäster, och alla roliga invitationer du får till middagar, då blir jag arg.

Mest på grund av att jag är avundsjuk.

På att du har ork att invitera gäster flera gånger per vecka, men mest på att du har så många vänner.”

Smickrande…

Mitt EGO gillar tanken på att jag måste vara ”LOVEABLE” om jag har massor av vänner.

Och så blir jag så STOLT att jag har en vän som VÅGAR erkänna sin avundsjuka.

Jag vågar erkänna att jag är avundsjuk på människor som vågar stå för sina beslut, och de som vågar INTE älta och rannsaka sig själva hela tiden.

Vågar du???

VAD vågar du?

Kommentera

