catcatch

Feel good? Feel better with me!!! :)

Jag skriver ofta…..

på 26 juni, 2012

….utan att tänka så värst.

Det bara kommer.

Precis som jag pratar.

Jag är expert på ”grodor”.

En vän sa till mig, ”det tog mig 25 år innan jag insåg att INGET du säger är någonsin illa ment!”

Det bara låter lite illa ibland…

Japp.

Jag är ju sån att om någon frågar vad jag tycker om deras nya brallor eller nya frisyr, då förutsätter jag att de VILL veta vad jag tycker….. 🙂

Men just skrev jag något som jag i efterhand tyckte var så vackert.

Jag skrev till en faster, som jag bryr mig mycket om:

Du är ett litet smultron på mitt livs strå…♥

Säkert kan det tolkas negativt, om du verkligen vill, men det var kärleksfullt menat!

Framförallt kom jag sen på, hur vansinnigt vackert det lät!

Och betydelsefullt!

JAG vill gärna vara ett litet smultron på DITT livs strå!

2 responses to “Jag skriver ofta…..

  1. Kerstin Cederlund skriver:

    Just så är det Catrin! Bättre att möta en människa med några vänliga ord (även om de kan misstolkas) än att möta andra människor med tystnad! Tycker jag, som också har svårt att hålla tyst!

  2. catcatch skriver:

    TACK, vackra Kerstin!!!
    Det betyder så ENORMT mycket att du kommenterar mina ord!!! PUSS!!!

Kommentera

